Film Och Kungsbacka

Igårkväll kollade jag på  film med Mathilda & Lina. Vi tre tillsammans är oslagbara ;) Vi skulle kolla på "It" men lina vågade inte, hon gillar inte clowner. Så vi kollade på "one missed call" istället. Vi var hemma själva och kollade på datorn och så fick strömmen precis när min mobil började ringa XD Och gud vad rädda vi blev. Haha, men vi överlevde :) Sen skulle vi försöka sova, måste upp tidigt om man ska hinna med en av dom två bussarna som går härifrån på hela dagen :O Vi bor mitt ute i ingenstans ^^  Men inte kunde man sova, det åskade ju som fan, och strömmern försvann igen . Men den var iallafall tillbaks nu på morgonen. Som tur va så regnade de så mycket att mamma bestämde sig för att köra oss till bussen (Y) 

Sen missade vi bussen hem, eller den missade oss . Så vi fick vänta på linas mamma. Vi åkte nio på morgonen och kom hem kl halv 5, så vi var trötta . Köpte iallafall två linnen på rea. Men ska sova nu, innan jag somnar. Okej, det lät konstigt men aja,. :) 
  
GodNatt <3 egounge, ful :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback