Ridläger

Varit på Ridläger hos Martina under förra veckan, :) Kul, det vara bara jag Marielle och Klara så.. det blev rida, titta på film, spela kort, sova och äta heeela veckan, men ni är bäst tjejer :D <3 (Hade gjärna lagt in bilder, men hittar inte kablen till min kamera. Tappar ALLTID bort sladdar och sånt som man faktikst behöver. ) Jag red mest dressyr under veckan även fast jag hoppade lite, men det har gått jättebra ;)

Sen i lördags var vi och tävlade i bollebygd , (Y)  Felfria i ld, men otrooooligt långsamma ''/ I Lc:n körde vi på mer men fick ett stop på sista hindret i omhoppningen x) Suurt , men ändå nöjd <3 Träffade elin som tävladde med spotty, Jenny med Hasse och Emeli och Alice på Adde och Prins :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback