Utkast: Hej. ...

Hej.

Ny blogg, igen. Har försökt blogga innan och vara duktig och skriva varje dag. Men lyckas aldrig men nu försöker jag igen. Hoppas inte på för mycket ;) Jag förväntar mig inte att nån kommer att läsa eller ens bry sig om vad jag skriver, det är inte många som gör det. Då måste man ha ett speciellt liv, typ vara skitsnygg eller nått? Jag vet inte men om nån nu ändå läser och faktiskt bryr sig, Kommentera :)

Jag har ett ganska normalt liv. Skolan, vänner hästarna :) Ingen kille, har inte haft nån på länge, väntar på "mr Right" om han nu finns''/ Nu har jag sommarlov, hade hoppats på sol och bad men än så länge har det bara regnat . Jaha, det var min tolkning av en kortare presentation av.. Mig helt enkelt :)

Tjoo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback